Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-17 15:36:32
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:j52368$o9b$1@trimpas.omnitel.net...

> Zinai,kame musu ir kitu postsovietiniu tauteliu problema? Ogi tame,kad
> taip kaip Tu ,masto ne vienas ir ne du individai! Girtam dalbajobui ,kuris
> vazineja saligatviais ir traisko zmones irgi pxj ka jis daro, nes tuo metu
> jam galvos neskauda, o gyvenimo "kokybe" tuo metu yra tiesiog puiki :(
> Tau atrodo,kad esi labai keitas ir teisus, bet ar neatrodo,kad atsiras
> kitas toks pats "tiesuolis" ,kuris perpis I snuki Tau, nes jam nepatinka
> Tavo gyvenimo kokybe ir jis nori ,kad butu kitokia gyvenimo kokybe?

Na ša nevažinėju ir netraiškau žmonių(išvis gėręs nesėdu) :) Nemanau, kad ir
jam labai pofig tas. Tiesiog kažkur perlenkė ir už tai sumokėjo savo kainą
:)

Šiaip jau viskas ne į kietumą susiveda- ne dėl kietumo tai darau. Tiesiog
man taip patogiau. Žinoma aš bandysiu sudrausminti savo vaiką, bet tikrai
neprievartausiu nei jo, nei savęs, tame procese. Nerėksiu, nesmurtausiu ir
nedarysiu kitokių nesąmonių, kurias, kartais matau darant kitus tėvus.
Sakai, kad tai geresnis kelias ?

Na o dėl kietuolio- na atsiras tai atsiras. Toks pats gali atsirasti ir
būnant teisuoliu. Nežinau kodėl, bet kolkas toks neatsirado. Galbūt todėl,
kad nesiunčiu aš tų bendrakeleivių ant raidžių, galbūt todėl, kad moku su
jais bendraut, galbūt todėl, kad susidarei klaidingą įspūdį apie mano
"pofigizmą". Nežinau- jau ne tokį mažą amžių nugyvenau šioje žemėje, bet
kažkodėl manęs nieks nepuola mušt ir savo teisybių įrodinėt. Ir tikrai ne
dėl kažkokių fizinių duomenų (kurių nėra).