Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: ejs
Data: 2011-09-18 19:34:37
2011.09.18 14:32, CodeC rašė:

> o vat kaip atrodo tai bbd. kol jie nesokineja, nezaidzia gaudyniu ir
> neklykia visa kelione non-stop.

manai kad jiems būtina šokinėti ir šūkauti, norint pasiskolinti lėktuvą
savo reikmėms?

> ir garantuoju, kad jei taip pradetu
> daryt, tai lektuvas nusileistu pakeliui tam, kad juos atiduotu
> pareigunams. ir zinai del ko? nes jie ne vaikai. bet juk vietu lektuve
> tai jie is nieko neatima, apskritai, nieko blogo nedaro, ar ne?

nepatikėsi, bet saugumo požiūriu salone jie kažkaip sugrupuojami,
nesvarbu kokias vietas gavo įlaipinant.

> bet
> matyt kazkodel toks elgesys butu pripazintas kaip pazeidziantis kitu
> teises.

jei būtų išlaipinti pakeliui, tai tikrai ne todėl, kad pažeidžia kitų
asmenų teises.

> o kai jas pazeidzia debilu i lektuva atsitempti bambliai, tai
> kaltu nera. but gerai tokiems (tevams) keliones gale ipist gera bauda uz
> sutrigdyta 100-to ar daugiau zmoniu kelione, uz kuria jie sumokejo.

5 taisyklė.

> praeitu greit noras vaidinti europiecius tevus kurie po vaiko gimimo
> niekaip nesugalvoja ka su juo veikt per atostogas apart nuskrist pagulet
> prie primyzto baseino turkijoj/egipte ar dar kur panasiai.

vieno tokio neeuropiečio atžalų pasų kolekcija buvo storesnė nei mano
salono bagažas.

> laiko tai neisvengiama butinybe ir dar teisetu pagrindu kitiem gadint
> kelione.

5 taisyklė.

--
ejs