Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Povilas
Data: 2011-10-19 21:22:04
Senokokai nebuvo reikalo vaziuoti I tuos krastus,tai gal kol kas ir
susilaikysiu,o kol vazinedavau,nemaciau ten jokios istaigos (kada
atsidarei?).Bet parekomenduosiu tavo potencialiems klientams -furu
vairams,kad uzvaziuotu ir papasakotu apie patirtus ispudzius,nes vaziuoja
musu chebra kasdien pro ten.Tikrai bus idomu suzinoti apie maisto su
citrinos rugstimi skoni.Jie zmones ismaise visa Rusija ir europas,tai tures
su kuom palygina ir objektyviai pasakys.

P.S.Pats laikai maitinimo istaiga ir tikrai leidi vaikams valgyti mcdonalds?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

1. Mano vaikai ir į McDonalda vaiksto ir i Cili - kad tau kazkas rodosi
neatsakau. Px, kad neatsimins.
2. Niekur nesakiau, kad mano istaigose maitinimas "ot couture". Tau ten
ishvis pizdiec butu - pas mus gi net citrinos rugsti deda, tai ka ten
ziuret.

"Povilas"  wrote in message news:j7n38o$j2q$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkada esi minejes,kad kazkokia tai furistu valgykla kurei prie Lavoriskiu
trakto.Gal todel cia menkini mcdonalds ir cili ,kad pravaaziuojantys
furistai pas tave uzsuktu,o ne I macdonalds.Za odno ir savo benkartams
parekomenduos .Jeigu  vsi dar suki sita versla,tai nesigedyk ir sakyk - vien
tik is sios auditorijos atsiras norinciu aplankyti ir paziureti ka gero
sukuria tos auksaburnis rasytojas:)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

O macdonalda irgi - ten gi restoranas.

"Pi."  wrote in message news:j6unin$ea8$1@trimpas.omnitel.net...

geri patarimai:)
o siaip tai, jei vaikai erzina, tai laikas pas gydytojus..  kazkada viena
"moteryte" pareiske, kad cili pica ne ta vieta i kuria reiketu eiti su
vaikais:))) .. aplenke Povila:)