Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-12 11:46:26
Ne - kvailiai mastantys, kad gali paaiskinti kitiems kaip reikia elgtis tam
tikrais atvejais. As su vaikais skraidau, ir ganetinai nemazai. Ir pastoviai
matau paaiskinimus, kaip tai negerai. Turiu kruva draugu, kurie to nedaro.
Bet kazkaip man niekad nekyla minciu aiskint jiems, kaip tai negerai. Nes as
irgi nesunkiai galeciau sukurti baisia istorija, kaip į kaima pas senelius
yra baisiau uz keliu valandu skrydi lektuvu.

"Virus"  wrote in message news:j73jng$fjv$1@trimpas.omnitel.net...

O man atrodo, kad nereikia, so? Visi kitaip mastatys - kvailiai,
kompleksu maisai ir t.t.? Kuo realiai jam skirsis kelione i tolima
uzsieni nuo keliones pas senelius i kaima? :) Tuo, kad jam ausu
neskaudes po skrydzio? Gerai, jei jis pakelia skrydi be problemu,
o jei ne? As pvz ir dabar po skrydzio pora valanda vaikstau
konkreciai skaudancia galva, kist vaika i lektuva - nx, jei turi
tokia pacia problema, tai panasiau bus i kankinimo kamera,
nei i atostogu pradzia, ar pabaiga.