Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-10-03 20:13:04
tu rukancius pederastu vaikus katik prilyginai cemodanams! sauguokis, toj
ateis komisyje taves baust! ;)

"Viktorija"  wrote in message news:j6cq6a$6vj$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir tegu buna, visai  negaila. man netrukdo is esmes nei rukantys, nei
pederastai, nei ju vaikai tol, kol savo rukalais, pederastiskumu ar
vaikais neislenda is uz jiems skirtos vietos ribu ir tuo islindimu
sukelia kitiems zmonems nepatoguma.
vaikai lektuve neisvengiami kaip ir cemodanai lektuve (pigiau ir
paprasciau be ju, bet visada atsiras  nor vienas, kuris su savim
pasiims), bet jei jau sugebejo rasti vieta cemodanams susideti ir
sukurti ju vezimo tvarka, tai gali panasiai ir su vaikais sugalvot -
savo vezimo tvarka, atskiras skyrius lektuve ir niekas niekam netrukdo.