Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 13:25:10
On 09/19/2011 12:03 AM, ejs wrote:

> kodėl čia taip iš karto į kraštutinumus?
> Tamsta esate išauklėtas žmogus, santūriai kalbatės draugijoje prieš kino
> seansą, visą filmą sekate susikaupęs ir nereiškiate savo emocijų; po
> seanso mandagiai palaukiate kol bus parodyti visi titrai ir aišku nieku
> gyvu garsai neaptarinėjate pamatyto filmo. Spragėsiai ir gėrimas Jums
> nekelia jokių asociacijų nei su Maistu, nei su Kinu. Nes Tamsta esate
> Išauklėtas Žmogus, ar ne?

> Kaip minėjo, net ir mokėdamas tavo supratimu astronominius pinigus už
> vietą transporto priemonėje, tu neturi absoliučiai jokios teisės tikėtis
> [...]

tiems kam 'atostogos' turkijoj su kudikiu atrodo neisvengiama
butinybe?:) tikrai taip. kai kurie sugeba net 7 kart mazemeti
paskraidint. nu tai sorry, cia jau net apie kitus nereikia galvot, tokie
net apie save ir savo vaika negalvoja, nei koks poveikis to, nei kokia
nauda is to, nei kaip jie atrodo su tuo visu maskaradu kelioneje.
beje LP cia vis autobusa mini ir lygina. tai siaip as nematau jokios
skirtumo, jei nera butinybes, tai bet kokia ilga kelione su mazameciu
yra nesamone.
man tai labai idomu, ka tokie daro ir kaip jauciasi, kai vaikas
normaliai apsitriedzia, atpilineja kas keleta minuciu, isteriskai
klykia, arba pvz pradeda karsciuot, ko numatyt ir atspet neimanoma. nu
bl visisku cigonu reik but ir visiskai nei saves nei vaiko nemylet.
nekalbant apie poziuri i aplinkinius. ar cia pas visus tokius vaikai
stebuklingi ir gimsta is karto uzauge protingi ir amzinai sveiki...