Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-09-18 18:09:03
PS skridau su savo <1 metu. tai viskas normaliai. Pailsejom, vaikas irgi.

Mane irgi uzknisa daug dalyku, kartais nepatinka kvepalai zmoniu,
kartais kad garsiai kalba. IR vaika ne del pliusiuku uzdejimo vezemes.
O jeigu stipriai trukdo aplinkiniai, tai privatu skrydziuka
susiorganizuoji ir niekas netrukdys.