Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-18 21:47:49
Ne - jei tai trukdo kitems ziureti filma. Taciau pravirkes vaikas lektuvui
skristi paprastai netrukdo. Kodel visur vienodas metras naudojamas? Nes tada
su vaiku niekur negalima?

"CodeC"  wrote in message news:j558lu$qir$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/18/2011 06:57 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Jo - bet prie ko cia butent lektuvas? Tevai su vaiku gali elgtis
> nenormaliai ar leisti jam tai daryti bet kur - kine, teatre, sveciuose,

nu tai dabar diskusija apie lektuva. tas pats galioja ir kitose
isvardintose vietose.
ar gal kazkurio cia nuomone butu norma atsitempt bambli i kina,
pastoviai ji tildyt, paleist pabegiot, pakeist pampersa kai apsisiks,
issitraukt papa pamaitint, pamigdyt lopsine padaiduot, nes juk cia
'vajetau koks grazutis mano vaikutis', visi turi nuleist is laimes ji
pamate...