Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 13:36:25
On 09/19/2011 12:03 AM, ejs wrote:

> kodėl čia taip iš karto į kraštutinumus?
> Tamsta esate išauklėtas žmogus, santūriai kalbatės draugijoje prieš kino
> seansą, visą filmą sekate susikaupęs ir nereiškiate savo emocijų; po
> seanso mandagiai palaukiate kol bus parodyti visi titrai ir aišku nieku
> gyvu garsai neaptarinėjate pamatyto filmo. Spragėsiai ir gėrimas Jums
> nekelia jokių asociacijų nei su Maistu, nei su Kinu. Nes Tamsta esate
> Išauklėtas Žmogus, ar ne?

beje i sita galiu atsakyt beveik vienareiksmiskai taip. jeigu tik
saldainiu zirniukai vietoj spragesiu, kuriu as nemegstu, nepasirodys
neissiauklejimas. tikrai neisgirsi manes nei rekiancio, nei
besijuokiacio taip kad visi aplinkiniai viesoj vietoj girdetu, juo
labiau kad tai trukgdytu ziuret filma ar dar ka.
ir is karto pastebiu priesingybes, kuriu dauguma tai daro noredami
pasirodyt shustriakais. bet tokie labai greitai pakeicia veido israiska
ir nuleidzia tona kai specialiai demonstratyviai pradedi i juos ziuret
ir sypsotis. beje taip pat ir tie 'superiniai' teveliai besitasydami su
savo vaikezais lektuvuose raudonuoja kaip burokai kai vietoj to, kad
reikstum pretenzijas ir nepasitenkinima, pradedi atvirai i juos ziopsot,
stebet ir velgi placiai sypsotis (ironiskai). praktiskai geriausias
ginklas, net nereikia nieko daryt.
mane tai 'zavi' zmoniu supratimas apie atostogas. apsikrove visokiais
krepsiais, prisieme visokiu nesamoniu vaikams (nes be ju nesigauna),
amziais nieko neranda savo simtuose krepsiu ir kiseniu, pykstasi,
barasi, amziais pavarge, susilenke trigubi grudasi su tais mazvaikiais i
lektuvo tulika kazka ten plaut ar daryt bbz, poto visas atostogas
sokineja apie vaika pagal dienotvarke, kada pavalgyt, kada pamiegot, vel
is naujo, ka daryt kai uzvalge neaisku ko, ka valgyt is viso nes nieks
netinka vaikui ir t.t. nu nx, sadomazochistai kazkokie. svarbu poto gali
draugam pasigirt kad va mes tai tikri europieciai, skrendam su vaiku
'pailset'.
as tai skrendu pora skuduru ir smulkmenu i mini tasiuka isimetes, be
jokiu stresu ir dienotvarkiu, isipareigojimu, dideliu krepsiu ir t.t.