Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Povilas
Data: 2011-09-17 15:38:10

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:j4vp2f$ksg$1@trimpas.omnitel.net...

O tai nuo kiek metu tu save prisimeni? Gal buvo galima tave iki to laiko
ramiai i kokia "vaiku ferma" priduot? Vistiek nieko neatsiminsi.

Galiu atsakyti, kodel ash vezuosi  į keliones, nors neatsimins. Pirmiausia,
man tai ne problema. Antra, tai patinka mano vaikui. Trecia, manau, kad nors
ir neatsimena konkreciu faktu, jam tai naudinga. Gal todel visai nenervina
kitu bliaunantys vaikai skrydzio metu.

Kas link mano isdestytu samprotvaimu,tai as tik pasidalinau savo
patirtimi,kuri uz daugelio is cia rasiusiu pacuku yra gerokai didesne - kai
gerb.jaunuju teveliu atzalos jau bus baige mokykle ir gales atsakingai
destyti savo gyvenimo atsiminimus,stai tada galesite prisiminti sita mano
"rasineli" ir patikrinti ar daug panasumu yra.O kol kas belieka
dziaugtis,kad rupinates savo auganciomis atzalomis... Bet klausimas buvo
apie tai ar toks "rupestis" labai jau naudingas ir reikalingas toms atzaloms
ar tai tiesiog yra tevu egoizmo israiska : egoizmo savo paciu atzalu
sveikatos atzvilgiu ir kazkiek tai aplinkiniu atzvilgiu!

P.S.Linai, jeigu Tu turi kazkokiu tai pretenziju man asmeniskai, tai taip
tiesiai imk ir viena karta pasakyk man asmeniskai,o ne vyniok sudo I vata ir
nedangstyk to figos lapeliais, replikuodamas I bet kokia mano
tema.Nemanau,kad visiems idomus tie asmeniskumai?!