Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Ignas
Data: 2011-10-13 13:56:39
butent, kad autorius kalbejo ne apie gremlinus, kurie del tevu neprieziuros
vercia lektuve viska aukstyn kojom, o apie isiverkusi kudiki... jei pirmu
atveju galima suverst kalte tevam ir tokiu atveju apskritai isvengt, tai
antruoju (apie kuri ir uzvesta tema) reikia suaugusiam suvokt, kad niekur
nedingsi ir iskentet... bet ziuriu nemazai tokiu, kurie jau suaugo kad
nekriokt be reikalo, bet suvokt kodel pypliai verkia ir kad tai praktiskai
neisvengiama dar nesubrendo... ar jus visi iki1-2 metu niekur is kambario
nebuvot istempti?