Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-18 21:54:48
On 09/18/2011 09:47 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Ne - jei tai trukdo kitems ziureti filma. Taciau pravirkes vaikas
> lektuvui skristi paprastai netrukdo. Kodel visur vienodas metras
> naudojamas? Nes tada su vaiku niekur negalima?

ne niekur. lektuve asmenines erdves praktiskai nera, jei kanors tai
sako. sveciuose, traukinyje ar pan. jos bent jau daugiau. siaip as
suprantu, kad nera jokio draudimo veziotis tuos vaikus. bet nesuprantu
kito - ant kiek reik nemastastyt arba buti chamuj ir tai daryt be
butinybes. visi zino kad mazi vaikai supranta maziau uz suni, kad ju
nepaprasysi, kad neatspesi kada apsivems, apsisiks, ir pan. kada uzeis
noras pazliumbt pora valandu be nezinomos priezasties. visa tai
zinodami, taip pat zinodami kad salia viso to metro spinduliu sedes
desimtys zmoniu, vistiek tempiasi kaip cigonai savo vaikus. o rimtai,
kodel suns neglaima tada i salona imti? kuo jis blogesnis uz vaika?
sakyciau n kartu geresnis aplinkiniu atzvilgiu.