Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-19 22:58:58
jei tau nesuprantama kodel vaikui apsisikt autike galima, o tau ne, tai
galiu pareikst tik uzuojauta... tave vargseli kazkas priverte uzsidaryt tam
paciam lektuve skrendanti i susmirdusia turkija kartu su keleiviais
isvarvejusiom akim?... tu gi pas mus pradvynutas i masofkes su varguoliais
nevaziuoji... :)))