Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-19 13:42:24
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:j575a6$555$1@trimpas.omnitel.net...
> tiems kam 'atostogos' turkijoj su kudikiu atrodo neisvengiama butinybe?:)
> tikrai taip. kai kurie sugeba net 7 kart mazemeti paskraidint. nu tai
> sorry, cia jau net apie kitus nereikia galvot, tokie net apie save ir savo
> vaika negalvoja, nei koks poveikis to, nei kokia nauda is to, nei kaip jie
> atrodo su tuo visu maskaradu kelioneje.

Matau, kad buvo taikoma butent man, tai galiu pasakyt, kad 5 is tu kelioniu
buvo i europos sajungos salis. Prie darbo priderintas ir poilsis. Labai
smagiai pakeliavom su seima, nors vaikas letino tempa, bet jis suteike
savito malonumo ir atspalvio.

Gal ponas papasakos apie zalas? Tikrai butu idomu.

> man tai labai idomu, ka tokie daro ir kaip jauciasi, kai vaikas normaliai
> apsitriedzia, atpilineja kas keleta minuciu, isteriskai klykia, arba pvz
> pradeda karsciuot, ko numatyt ir atspet neimanoma. nu bl visisku cigonu
> reik but ir visiskai nei saves nei vaiko nemylet. nekalbant apie poziuri i
> aplinkinius. ar cia pas visus tokius vaikai stebuklingi ir gimsta is karto
> uzauge protingi ir amzinai sveiki...

Tai gal tu ir esi nuo vaikystes triedziantis karsciuojantis ir
atpilinejantis- bent jau is NG postu tai tikrai tas matosi, o mano vaikas
per dvejus metus tik pora kartu turejo aukstesne temperatura. Bet atsakysiu
i klausimus:

Kai atpylineja: Atpylineja pagrinde mazo amziaus vaikai, kai pas juos dar
nera visiskai susiformavusi "skrandzio sklende" (neatsimenu kaip tai vadinas
:]), Todel vaikui reikia po valgio duoti atsirugti. Taip pat dazniausiai tai
buna vaikai iki 6 men amziaus, o tokius nelabai ir lektuvuose galima
skraidint. Jeigu jau tavo vaikas atpylineja, tai tu ta tikrai zinai ir
tikrai zinai ka daryt, kai atpylines kelioneje. Tai nebent baisiai gali
atrodyt tik amerikansku filmu prisiziurejusiems ir paties vaiku nemaciusiems
zmonems.

Kai isteriskai klykia- neretai buna kazkokia priezastis. Tada bandai rasti
ta priezasti ir ja eliminuoti. Ramini vaika ir kitaip sprendi sia problema.
Kartais ir nepavyksta to issprest lengvai, bet tas pats buna ir ne
kelionese.

Kai pradeda karsciuot- na vaikai nera kazkoks gamtos stebuklas, kuris labai
skiriasi nuo suaugusiuju zmoniu- kodel tu pats i keliones vazineji? Juk gi
ir pats gali pradet karsciuot ar susirtgt. Tas pats ir su vaikais. Protingi
tevai pasiima vaistu ir esu tikras, kad bedai prispyrus kreipsis gydytojo
pagalbos ir svecioje salyje.

Va paklausiu dabar as- kiek turi vaiku ir is kur trauki visas sias
stebuklingas hipotezes ?