Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: svyt
Data: 2011-10-12 02:00:32
cili brangiausia picerija lietuvoj, ten eina tik labai kulturingi ir
turtingi zmones pavalgyti, ten gali sutikt pietaujancius seimo narius,
lietuvos zvaigzdes- nezinau kokias, nes daugumos musu estrados-televizijos
zvaigzdziu nesu girdejes, is veido nepazytu, pavardes negirdetos, bet
interviu ispausdinti, ir tokie kad jautiesi toks atsilikes nuo pasaulio, kad
nepazysti kazkokios grupes milano solisto, nors as kiek pamenu grupe milano
yra lenku grupe kuri visai smagias diskotekines daineles dainuoja. Musu
zvaigzdukai ne tik dainas, melodijas kopijuoja, bet net grupiu pavadinimus
patys sugalvot negali, nu milano, negi tiek mazai italijoj miestu kad reikia
imt vienos populiariausiu lenku grupiu pavadinima, pasivadintu geriau jau
kokiu kartagena ar rimini jei taip miestus myli.

--
vyt/ /