Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: pjezo
Data: 2011-10-24 22:05:17
blogai supratai.
prisiveisei vaiku- auklek kad jie butu vaikai-zmones, o ne vaikai-GREMLINAI.

p.s. maloni patirtis si menesi - Vilnius/Hurgada + Hurgada/Vilnius 2-5 metu pipliu pilna, dar tiek nebuvau mates lektuve.
Ir stebuklas- tarp ju nebuvo ne vieno GREMLINO, per 4,5 kelione ne vieno isteriskai lykiancio besidauzancio ...

Matomai gali butu normaliu tevu normalus vaikai.