Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 15:29:37
On 09/19/2011 03:20 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tai su savo boba niekad nevaziuoji atostogaut?

buna vaikai turi dedziu tetu ir seneliu. o kol buvo kudikis, tai taip,
niekur toli nevarem, nes nematem jokio tolko kazkur trenktis ir tik dar
labiau pavargti kelioneje. poilsio is viso to vistiek labai nedaug. ir
nematau cia nieko tragisko 2 metus nepaskraidyt.
o tu varei su savo boba ir kudikiu, kuris kas dvi valandas culpia papa,
sika ir verkia? ir tai vadini poilsiu? patogu abiems (ypac bobai) buvo?
kiek sukneliu (treningu) pienu, vemalais ir maistu sulaistet? kiek is
vis tasiu tempet? pampersu, liemeneles iklotu ir serveteliu karuti
turbut tempetes? man tai gaila ziuret i tokius nesulinius poilsiautojus,
pajuodusiom akim, prakaituotus, terliotus, apsirengusius bileka,
ieskancius issvajotu poilsio uz tukstanciu km...
sorry, gal nepataikiau tavo varianto asmeniskai, bet jei kalbam apie
kudikius kelionej tai tokiu esu mates *va tiek* nes su jais kitaip
tiesiog ir buti negali, todel jie ir kudikiai.