Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-01 11:54:35
As tai dar noreciau atskiru zonu zydams ir piderastams.

"Viktorija"  wrote in message news:j66jqm$945$1@trimpas.omnitel.net...

cia uzuomina, kad kai kurie suauge sika kaip pauksteliai ir nereikia i
tai kreipti demesio? atsimink viena dalyka - vaikuciai labai mieli tik
ju teveliams, visiems kitiems jusu vaikuciai ar jusu suniukai idomesni
ne daugiau negu visi kiti nepazistami praeiviai, konfliktas kyla tuomet,
kai tevai, manydami jog visi nuosridziai dziaugiasi ju vaikuciais
lektuve ar ju suniukais parke, nenori pripazinti fakto, kad sie ju mieli
padareliai kitiem kelia nepatogumus, galvos skausma, sleikstuli ar dar
kaip kitiaip "trukdo gyvent".
butu mano valia, as visiems saves nesuvokiantiems padarams skirciau
specialias vietas, panasiai kaip rukantiems. t.y. lektuve turetu buti
atskiras skyrius, kur skristu vaikai ir jie ten tarpusavy tegu klykiasi,
zaidzia, verkia ir t.t., parkuose specialios zonos suninikams su sunimis
su ju gyvunams reikalinga infrastruktura ir t.t., kad visi turetu savo
vieta ir savo vietoj galetu daryti kas patinka, tuo netrukdydami
kitiems. juk dabar egzistuoja vaiku kambariai, yra vietos rukymui, yra
aikstele automobiliams yra tulikai ir t.t. tai tegu taip ir buna -
vaikai sedi vaiku kambariuose, masinos masinu aukstelese, rukaliai ruko
savo zonoje, sikama tualete (o ne parke) ir t.t. ir nekiltu jokiu diskusiju.