Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-18 14:13:58
On 09/18/2011 03:16 AM, gopas wrote:
> Perskaiciau tavo post'o pirma sakini ir daugiau neskaiciau. Ir dabar sakau, vaiko elgesys nera nei norminis
> nei nenorminis. Jis tiesiog yra. Vaikas yra vaikas. Jam nepasakysi, kad tu neverk, tu atiduok savo pagalvele
> stiuardesei, nes idiotas sedintis salia bus laaabai piktas jeigu jis negaus savo pagalveles ir pan.
>
> Siaip ar kitaip pirkdamas bilieta tu nusipierki vieta transporto priemoneje...paskaicius taisykles, nemanau, kad
> rasi bent koki punkta, kuris nurodo triuksmo lygi, bezdanciu, knarkianciu, besikalbanciu zmoniu kieki, aplink tavo
> nupirkta sedima vieta, kieki.

> [...]

tikrai nebutum pries pvz 4h klausytis mano telefono muzikeliu kurias as
tiesiog megstu groti kai ner ka veikt? arba jeigu esu ne visai 'sveikas'
ir pats reksiu visa gerkle tas 4 valandas? busi patenkintas?
turbut tokius ir vadina debilais todel, kad jie kitiem sukelia
nepasitenkinima, nepatoguma, pykti ir t.t. o vat kai tai daro vaikas,
tai turi apsimesti kad viskas cia ok ir 'taip gamta sutvere' ?
pats vaikas cia aisku ne prie ko, jis bilietu i lektuva nenusipirko.
taciau tevai taip parodo savo 'kaimietiska' prigimti ir poziuri i kitus.
arba tiksliau jo nebuvima. jei ka pats turiu vaiku, ir net mintis nekilo
su mazameciais kazkur skristi. todel kad tai elementari NESAMONE, visom
prasmem. o tie, kurie tai vadina 'dovana vaikui' tenori uzsideti
pliusiuka ir toliau vaidinti 'pasiturincius rupestingus' tevus, kurie
skrenda 'atostogu' kartu su mazameciu vaiku. pirma tai patys nezino kas
tai yra atostogos, antra tai nezino, kad tam vaikui simta kart sveikiau
ir smagiau ta laika butu praleisti kaime ant zolytes, sode ar dar kur
panasiai.
gal kiek galima suprasti tuos, kurie skrenda kartu is butinybes, bet
manau tokiu yra nykstama mazuma.