Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-09-19 11:07:50
tai kad shalta prie musu ezeru ir juru, tai ir skrenda ten kur shilceu ;)

"Gipsas"  wrote in message news:j56r6h$j5b$1@trimpas.omnitel.net...

as irgi nesuprantu, tu zmoniu kurie patys kankinasi, kankina vaikus ir
aplinkinius nervuoja tais bliovimais..Ir bando sau irodyti kad labai puikiai
pailsejo..
ZInoma, visokiu yra vaiku - kurie gerai pakelia keliones, nera pretenzingi,
bet tokiu turbut 10 proc.
Manau, kad mazensniems vaikams turetu butu poilsis, toks, kur trumpa
kelione, kur daug laisves..tarkim vaziuoti prie musu ezeru kokioje kaimo
turizmo sodyboje, ar prie juros..O tasytis lektuvais..ziauru..gaila man tu
vaiku..:(