Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Pi.
Data: 2011-10-14 10:55:42
niekas nekalba apie sudrausiminima..
kalba ejo apie verkianti vaika lektuve is kretos.. ir apie jo prisiminimus
is keliones..
ir prasidejo.. kokiu velniu tuos vaikus temptis visur ir pan... o mano
mintis, kad neaiskinkit kaip, kur, kada  ir su kuo man atostogaut.. mano
vaikai nespardo sedyniu, netampo svetimu uz plauku.. o, kad kazkam alergija
buti kartu su vaiku vienoj erdvej.. nu sorry..