Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-19 17:04:55
"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message
news:j57hoh$r97$1@trimpas.omnitel.net...
> jei tevai patys to nesupranta, tai neturi kolkas daugelis mados baksnot
> pirstais i ju tiesioginiu pareigu neatlikima. O tokie 'Troliai' tai
> supranta kaip savaimini leidima myzt aplinkiniems ant galvu ir sakyt, kad
> cia lyja. Nes ju matai gyvenimo kokybe nuo to nenukencia.
> Bet tai uzsoksit ant to kuriam tai nepatiks - tada kalbesit kitaip.

Tiesiog paklausiau ar tyliai kencia ar bent jau kazka pasakyt sugeba :)
nes cia kaip su signalizacijom automobiliu- visi kencia, bet nieks policijos
nekviecia, kai kaukia kelias naktis :)

> Ir beje, kolkas pastebejau, kad cia tik vienas plesai maike su savo atzalu
> dievinimu ir aiskinimu, kad tavo gremlinai yra VISU skrendanciu tuo paciu
> reisu problema, o tikrai ne tavo.

Ne, mano vaikas yra man ne problema, o kokios problemos kankina kitus
keleivius- nelabai man tai rupi. Bet mano vaikas palaidas po salona
nebegioja, dazniausiai neverkia ir galbut tik kartais nenusaugotas ispiria i
priesais esancia sedyne ar kepsteli kokios tetos islindusius plaukus, uz ka
mes ir atsiprasome. T.y. - musu "vargai" taip ir lieka prie musu kedes.