Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-19 14:00:16
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:j576g1$75p$1@trimpas.omnitel.net...

> turiu. ir pyzdavojuosi is tokiu, kurie 'ilsisi' su jais.

Na tavo poziuris kitoks. Pagal ji ir teisi. Man irgi nepatinka pasyvus
poilsis, bet zmona nori tokio, todel as nusileidziu ir viena kelione galiu
nuvaziuot su ja i turkija pailset. Kita vaziuosiu ilsetis atskirai, vienas,
i kokius himalajus, safari i kenija ar kita aktyvu poilsi.

> beje, spek kuris is musu atidesnis ir demesingesnis vaikui? tu uzsipypines
> n metu be normalaus poilsio, ar as, pailsejes ir pasikroves geru emociju,
> ispudziu ir energijos?

Nebuk toks tikras. As dirbu sau ir dirbu is namu. Dirbu kiek noriu ir galiu
savo laika delioti kaip noriu. Mano darbas nera labai varginantis ir as
galiu pasikrauti kaip noriu ir kada noriu. Tavo problema akivaizdi- viska
matuoji savo matu ir net neisivaizduoji, kad gyvenimas gali buti kitoks. Tai
atsiremia tiek i darbo, tiek i vaiku suvokima.