Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Korke
Data: 2011-09-19 16:57:37
jei tevai patys to nesupranta, tai neturi kolkas daugelis mados baksnot
pirstais i ju tiesioginiu pareigu neatlikima. O tokie 'Troliai' tai
supranta kaip savaimini leidima myzt aplinkiniems ant galvu ir sakyt,
kad cia lyja. Nes ju matai gyvenimo kokybe nuo to nenukencia.
Bet tai uzsoksit ant to kuriam tai nepatiks - tada kalbesit kitaip.

Ir beje, kolkas pastebejau, kad cia tik vienas plesai maike su savo
atzalu dievinimu ir aiskinimu, kad tavo gremlinai yra VISU skrendanciu
tuo paciu reisu problema, o tikrai ne tavo.