Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: ejs
Data: 2011-09-19 00:04:00
2011.09.18 22:05, CodeC rašė:

> jo jo tu rembo pazysti, zinau.

kodėl čia taip iš karto į kraštutinumus?
  Tamsta esate išauklėtas žmogus, santūriai kalbatės draugijoje prieš
kino seansą, visą filmą sekate susikaupęs ir nereiškiate savo emocijų;
po seanso mandagiai palaukiate kol bus parodyti visi titrai ir aišku
nieku gyvu garsai neaptarinėjate pamatyto filmo. Spragėsiai ir gėrimas
Jums nekelia jokių asociacijų nei su Maistu, nei su Kinu. Nes Tamsta
esate Išauklėtas Žmogus, ar ne?

> siaip tai reik buti visiska blonde, galvojant kad tau mielas tavo vaikas
> (net verkiantis ar apsisikes) bus toks pats mielas kitiems. tam
> visuomene ir turi visokiu taisykliu ir normu rinkinius.

Kaip minėjo, net ir mokėdamas tavo supratimu astronominius pinigus už
vietą transporto priemonėje, tu neturi absoliučiai jokios teisės tikėtis
kad aplinkiniai elgsis taip, kaip TAU atrodo teisinga.
Nori privatumo  - samdyk arba pirk visą transporto priemonę.

> beje nesulaukiau atsakymo i savo klausima. jeigu as (pakaltinamas ir
> suauges) specialiai ikyriai leisciau muzikeles is mobiliako, arba pvz
> dainuociau garsiai kazkokia daina, arba garsiai poterius kalbeciau
> atsisukes i viena is tokiu superteveliu, butu viskas ok? jie nejaustu
> diskomforto? nepaprasytu personalo mane apraminti? personalas to nedarytu?
> ir jei darytu - tai kodel?lektuvui skristi netrugdo juk.

muzikėlės leidimą iš mobiliako formaliai galima pritempti iki skrydžių
saugumo taisyklių pažeidimo. Manau tikrai to nenorėtum.

Dainavimas ir poterių kalbėjimas - kaip pasirodys personalui ir
kapitonui. Gali ir nušauti ;)

> nedarau nieko
> ko nedaro mazameciai ar kudikiai. esme ta, kad aplinkiniams tokiu atveju
> poveikis toks pats, tiks skirtumas, kad as ne vaikas, todel manes galima
> paprasyt taip nedaryt. kadangi vaiko nepaprasysi, tai tenka kentet. mane
> kaltintu, kad tai darau specialiai, o as savo ruoztu kaltinu tokius
> tevus, nes jie irgi tai daro specialiai planuodami skrydi lektuvu su
> mazemeciu.

Emocinė branda vėluoja, ir gan stipriai.

Money talks.

--
ejs