Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-20 10:59:10
+100%...
jei suaugusieji nesugeba aukleti vaiku, nesugeba normaliai elgtis- taip ir gaunasi...
IMHO beda tada kai teveliai ima manyti kad ju vaikai tai svieto bamba ir visiem baisiai malonu but salia ju.
teko susidurti ir su labai normaliais vaikais tevais ir su nenormaliais.

pvz normaliu:
 mazas vaikas greta visa laika buvo uzimamas, tai tetis, tai mama su juo kalbejosi, zaide.
kuomet istiko beda kelnese- atsiprase salia sedincio keleivio ir mandagiai paprase gal galetu jis pastoveti kol pervystys vaika.
ir niekam nepikta ir niekam vaikas netrukdo.

pvz kiauliu su zviegianciu mazu parsu:
tevas kiaulinis vos telpantis sedyneje vos pakilus ir pradejus nesiot gerimus prisiime alaus ir plempe, veliau miegojo net urknarkdamas.
motinele alaus negere, bet i vaika beveik demesio nekreipe, tas ir reke ir priekine sedyne dauze ir ko tik nedare...

Cia ka, atras atvejis normalus? A nu ego na toki vaika kartu su jo tevais.

viezbuciai analogiskai- yra vaiku su tebais ir yra kiauliu su  zviegianciu parsu.
beja, patiko matytas turku auklejimo budas:) turkiukas mazas isidirbinejo, zviege, net motinai suduot sugebejo.
tetukas labai paprastas pasitaike- parseka uz pakarpos, ir pakiso po lediniu dusu salia basieno- palaike tai keleta minusiu.
gryzo drebantis ramutelis ramutelis...