Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Toxis
Data: 2011-09-17 14:26:17
ausines negelbeja nuo mazho parazito kratanchio tavo kede, arba ja
spardanchio, o atsisukus piktai nuzhvelgt, gauni triada ish jo mamyyyytes,
su vidutinio berzho intelektu:)
ash jokiu budu neteigiu, kad vaikus butu draudzhiama transportuoti
lektuvais, arba vezhti tik specialiuose narvuose;). Bet jei mes gerbdami
kitus keliaivius lektuve nedainuojam, ar nebezdam (na, bent jau ash:) -
kodel beleka ishdarinejantis benkartas yra normali praktika? Negana to, nors
mes visi mokejom po lygiai, o vaiku atveju, ash net daugiau, kodel su#$%#tas
pagalveles pirma duodame vaikuchiams ir mamyyyytems?

"Algis"  wrote in message news:j507td$4dn$1@trimpas.omnitel.net...

Toxi, panašu, kad tave labiau užpisa tėvai, o ne vaikai ;)

Kad staugiantys vaikai gali užpist aš suprantu.
Dažnu atveju ausinės nuo jų gelbėja tobulai.

O pasakos apie sugadintą kelionę tėvams, keleiviams ir vaikų (kurie
anyway nieko neatsimena) sveikatos gadinimą - su sveiku protu prasilenkia.

Patys buvom apie du mėnesius Tailande su trijų mėnesių vaiku. Per 7
skrydžius (šiek tiek ilgesnius nei iki Kretos) jis kaukė gal 20 min.

Vaiką ėmėm, nes:

1. Ką žiemą Lietuvoj veikt su tuo vaiku?
Maltis namuose ar žiūrėt arba kaip jis miega lauke?

2. Vaikas maitinamas krūtim.
Arba nekeliauja niekas, arba keliauja visa šeima.

3. Patyrimas vaikui - priceless. Prie karščio prisitaikė geriau už mane.
Po šaltu dušu (ne visur karštas buvo) gali būt ilgiau už mane. Vaikas
bandė bijot nepažįstamų, bet kadangi visi vietiniai ten su vaiku
bendrauja ir išsišiepę ir daug... teko atsisakyt šito įpročio. Jau
nekalbu apie tiesiog fun - paplaukiot kateriu, maudytis jūroj ir t.t.

Vaikas aišku nieko neatsimena... bet gerb. Povilas tikriausiai irgi
neatsimena kaip išmoko kalbėt. Ir kaip išmoko nemyžt į kelnes (jeigu
išmoko).

Šią žiemą vėl skrisim su vaiku į aziją ir manau kad kelionė jam bus
žymiai įdomesnė ir ne mažiau vertinga.

Pagrįstai tikiuosi, kad lėktuve nestaugs. O jeigu staugs, tai bus
diskomfortas aplinkniams, bet tikrai ne sugadinta kelionė.