Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 15:15:13
On 09/19/2011 02:18 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Pirma kelione su pirmu vaiku, (tolimesne su persedimu), kai buvo nepilni
> du metai. Barselona - dvi savaites. Isvaiksciota didele miesto dalis,
> prasivazineta costa bravoje, tik su vezimeliu ir be keltuvo uzlipome i
> Montserato vienuolyna, plaukeme i jura, vazinejomes dviraciu ir pan. Man
> patiko labai, dabar tik pasistenk irodyti, kad ash nesuprantu savo vaiku
> rekacijos ir klystu manydamas, kad jis nuo tos keliones irgi kaifavo.

tai LABAI norint galima ir dar triju draugu vaikus i savo atostogas
pasiimt ir nuveikt ta pati. man tai per atostogas turi buti absoliuti
laisve, nepriklausomybe ir atsiribojimas nuo bet kokiu rupesciu. kitaip
tai tiesiog laiko leidimas (gal ir ne blogas) bet ne poilsis ir ne
atostogos.
sia vasara teko padalyvaut visokiuose aka draugu susitikimuose ir pan.,
gal 5-se is viso.
daug kas vare su vaikais. mes varem be, ir del to labai dziaugemes. nes
tie kas buvo su vaikais, tai galima sakyt susitikime normaliai ir
nedalyvavo. arba migdo, arba valgo, arba siaip reik 'pabut' kartu.
kas buvo be vaiku tai ir visokius stalo/lauko zaidimus galejo zaisti ir
vakare ilgiau pasedet, pakalbet. praktiskai tas pats ir atostogos. varai
ten su vaiku, ir didziaja dali laiko turi skirti jam, o mano supratimu
atostogos turetu buti laikas 101% sau.