Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Pi.
Data: 2011-10-12 12:48:07
taigi ne del parodymo.. juk neprisimins vistiek.. nei LT, nei uz jos ribu..
vaikai tik nasta.. apsunkina atostogas, neleidzia ilgai miegot, pasedet su
draugais ir t.t. ir pan.
o yra tokiu, kuriems vaikai nera nasta.. ir jie net tik sugeba i parka su
jais nuvaziuot.. bet ir paskraidyt, paplaukiot, slidziu zygiuose dalyvaut..
tai nera problema.. taip tai gal sudetingiau.. bet  imanoma.. ir dziaugsmas
buti kartu..
viska imanoma suderint..