Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-18 14:22:02
"old+tired" <everybody@must.die> wrote in message
news:j5405t$gpb$1@trimpas.omnitel.net...
> zviegiantis ir sedyniu bei bendrakeleiviu atsparuma tikrinantis
> parazitas - ne jo (parazito), o tavo problema. Tai - tavo saviauklos,
> isprusimo ir pedagoginiu sugebejimu derinys. Ir jei siame misinyje kazko
> truksta - aplinkiniai patiria diskomforta.

Gali traktuot kaip nori :)

> Savo atzalas privalai ismustruot taip, kad jie zinotu, koks yra skirtumas
> tarp elgesio zooparke, papludimy, kavineje ir lektuve.
> Savo 2 atzalas lektuvais skraidinomes nuo tuomet, kai jiems sukako 3
> metai. Dabar - nebereikia - jie jau isaugo amziu, kai nori keliaut su
> tevais.
> Niekada niekam nekele jokiu problemu. Visus skrydzius issededavo
> ramuteliai.

Neturiu pakankamai kompetencijos, kad galeciau vertinti, kas yra ramus
vaikas, o kas ypac isteriskas. Man atrodo, kad mano kelionese budavo
pakankamai ramus, nors visa laika budavo kaz-kokiu pazirzalijimu, dukimu ir
pavirkaliojimu. Galbut nezinau apie koki neramuma kalba puse threado?

> Uztat, kad namie buvo skiepijami "priesnuodziai' nuo isterijos - darnus,
> ramus bendravimas, nuolatinis buvimas su vaikais.

Na jeigu butent pavardyti punktai tam veikia, tai tada esu tikras, kad sito
pas mus netgi daugiau negu pas tave ;)

> "Uzkabino" dar sis tavo issireiskimas - " Taigi ponai, jeigu jums skauda
> galva, tai jūsų, o ne jūsų galvos skausmo šaltinio rūpestis :)"
> Tokio tevo "auklejimo" procedura maciau siemet, birzelio 28-aja. Is
> Warszawa nusileidom Milos oro uoste (Bodrum). Puse lektuvo terorizavusio
> parazito tevas, stovint eileje atsizymet pasus ir susimoket uz vizas
> (lenkams dar kainuoja), vieno is skrydzio bendrakeleiviu buvo pasivedetas
> i sali ir gavo gera pliucha i srebtuve. Desninga ir veiksminga. Pats irgi
> to sieki?

As ne karto nemaciau tokios auklejimo proceduros. Visgi matyt ne desninga. O
kazkodel ir paciam tokiu minciu nebutu kile. Bet velgi- kazkaip is savo
kelioniu nepamenu, kad buciau labai sutikes "visa griaunanciu" vaiku. Taip
pat smalsu is kur sprendziat ponas, kad veiksminga ? :) Na nuo tokiu
veiksmingu aukletoju tai neapsisaugosi, nes jie ir laisves alejoje gali tave
paaukleti, kad tu be kepures. Bet velgi- as asmeniskai ideciau nemazai
pastangu, kad toks aukletojas turetu giliu problemu. O jeigu tai svetimas
oro uostas- tai nebutu labai sunku.