Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: ALORA
Data: 2011-09-16 21:52:27
taip. nes su tėvais užaugę ir pasaulį pažinę vaikai yra visai kitokio lygio, nei palikinėti su seneliais. Povilas su savo žmona
įvarė vaikams kompleksus, nes jų toks požiūris, kaip aprašytas. O normalių tėvų vaikai po pirmos-antros kelionės elgiasi kaip
profai.

beje, tokie klimakteriniai ir į besijuokiantį vaiką reaguoja neigiamai. Jie tiesiog į vaiką reaguoja neigiamai. gal iš pavydo, kad
vaikai sugeba reikšti emocijas :)