Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Korke
Data: 2011-10-13 16:20:55
On 2011.10.13 15:42, Ignas wrote:
> pirmas temos postas pas mane toks: Vakar gryzdinejome is Kretos. Lektuve
> buvo kelios poreles su mazais

teisingai, turejau mintyje trecia ar ketvirta reply'ju Toxio...

> ir tu save 6-7 metu lygini su verkianciu kudikiu? siaip tais laikais beveik
> visu tolimiausias
> atostogu taskas buvo lietuviska baltijos pakrante - tokie laikai, gelezine
> uzdanga

na nezinau, musu nieks neuzdarinejo po uzdanga, o lektuvai is Vilniaus
skraidydavo i rytus jei ka.... Mus i Kryma skraidindavo, su persedimais
Donetske (na aisku i vakaru puse tai tik i Palanga, bet tai cia
valandele ir vietoj tai nespeji net isijaust ir jau vietoj)

> (as pirmakart skridau tik 23-ju)...  idomu is kur cia traukei citata: "kad
> vat seniau tai .....", jei
> jau ja man priskiri? subrendes, nesubrendes, bet del vaiku problemos
> neturiu, snukiaknygej nesedziu...

lucky ju, vadinasi dar nesugadintas galutinai, bet nemaza dalis cia
naujoviskus auklejimo trendus propaguojanciu nepaisant amziaus
nudegradave iki to lygio