Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-24 09:06:28
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h9dngm$7bb$1@trimpas.omnitel.net...

> "Marux" <marux@freemail.lt> wrote in message

> Tai vat tami ir esmė, jog ne aš susigalvojau, o jūs susigalvojot
> naujadarą.

O siaip, koks skirtumas, kas sugalvojo koki termina? Jis vistiek sugalvotas
kazkieno tai ir neirodo, kad lietuvius puole europieciai buvo civilizuoti

> O čia įsivedat savą (tik sau suvokiamą ir priimtiną) civilizacijos
> apibrėžimą :))

px man tie tavo apibrezimai, jei ka. Paprasciau pasakysiu tada: sprendziant
is visu krikscionybes veiksmu (karu, kankinimu, kitaminciu persekiojimu ir
tt) ji ar jos atstovai ir dabar dar turbut nuo gyvuliu ar zveriu lygmens
nepazenge toliau negu musu proteviai

> Flag vam v ruki. Pamenu, teko matyt "teorijas", kad Romą irgi lietuviai
> įkūrė.

Visa siuolaikine istorija is teoriju, versiju ir interpretaciju susideda. Ir
tavo mokykloj iskalta teorija ar versija ne per nago juodyma nepranasesne ir
toli grazu nelogiskesne uz sita