Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-02 11:55:49
Valstybes (kaip ir imperijos) buna dvejopos - centralizuotos ir
decentralizuotos.
Centralizuotos valstybes turi stipru tarpusavio komponentu integraluma,
vienas
 komponentas negali veikti be kito. Cia butinas unifikuotas rastas.
Autoritarinis (prezidentas/monarchas/imperatorius) valdymas.
Decentralizuotos valstybes veikia panasiai kaip interneto tinklas - nera
vienintelio tasko kuri pazeidus sugriutu viskas, unifikuoti standartai tokie
kaip
rastas nebutini, kiekvienas mazgas naudoja savus standartus/taisykles.
Pagrindinis akcentas vietoje rasto dedamas i kalba, tai kalbamoji
civilizacija.
Valdymas - susirinkimu saukimas probleminiais klausimais.