Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-08 17:34:28
Siaip jau butent nuo kaimynu. Kas yra "kaimynas, nuo kurio reikia gintis"
- reikalas kitas. To kaimyno samprata iki pat centralizuotu valstybiu
(t.y. faktiskai iki absoliuciu monarchiju) atsiradimo reiske mazdaug
"kitas tulpinis, kuriuo as nelabai pasitikiu". Kai kokis nors "supertulpinis"
pajungdavo aplinkinius tulpinius, gaudavosi karalyste. Palaipsniui karalystes
migravo i nacionalines valstybes (prancuzai kokiam XVa., vokieciai XIXa.,
austrai po WWI).