Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-07 15:31:04
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net...
> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas.
> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas.
> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos,
> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist...

Filologinės grožybės...

> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas (brokas),
> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot.

Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės
struktūros, garantuojančios monetos likvidumą.

> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota
> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i tiksliuosius
> mokslus..
> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje.

Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai,
vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena...

> Grubiai sociuma galima aprasyt taip:
>
> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota.
> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but sukonstruota.

Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota")
mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir
bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja
ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis priverčia
daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o
tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija).

> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i kaip,
> taigi
> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai
> reikšminga"
> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai kliedite
> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip ir
> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais.

Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų pranašai
ar naujų religijų kūrėjai.