Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-07 15:31:21
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h7r3tk$vf2$1@trimpas.omnitel.net...
> Zaprasta.
> Visų pirma jūs nelabai žinote istoriją. Jau besikurianti valstybė
> (t.y. stiprėjantys tulpiniai) užkniso greta kokiu šimtmečiu-pora
> anksčiau susikurusią Lenkijos karalystę ir jin pasikvietė be darbo
> likusius kryžiuočius (kuriems arabai kaip tik tadu atkrovė malkų
> ir įrodė, jog Kristaus karstas (ar kas ti jiems rūpėjo) ne jų galioms.
> Taigis tas tavo minimas "riterių karas prieš laukinius" išvis nelabai
> būvo realybėj, juolab gana greit po kryžiuočių atsikraustymo ir
> Lietuva apsikrikštijo, t.y. konfliktas iš kryžiaus karų išvirto į
> [...]

:)) O kur argumentai? :) Gal daugiau nebeblizgekit, tamsta, savo istorijos
ziniom :)

> [...]
> dalykas yra mokėti arti, ginklus gaminti ir kariauti, visai kitas yra
> visuomenei prisirpti suvokti save kaip visumą, o ne "mano interesai
> toliau mano kaimo nesiekia"). Lietuvos gyventojai nelabai iškrito iš
> materialios kultūros bendraeuropinio fono. Na bet kaip "valstybininkai"
> jie taip niekada ir nesusiformavo "maksimaliai" (t.y. neapjungė visų
> etniškai/kalbiškai artimų genčių į vieną valstybę, o rovėsi link slavų
> žemių ir pan). Tiesa sakant tuometėj europoj visi taip elgėsi, nacija kaip
> terminas, kaip vertybė, kaip pagrindas veiklai bei valstybei atsirado

Uz tai kaip "valstybininkai" "maksimaliai" susiformavo XXIa. :)
Nepyk, bet rimtai reguot i tavo kliedesius neimanoma. Turbut Jus cia
propaganda varot prokryziuotiska ar prolenkiska arba, blogesniu atveju, i
galvos daktara turetumet kreiptis