Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-01 17:40:02
"Marux" <marux@freemail.lt> wrote in message news:h7j6pv$q1g$1@trimpas.omnitel.net...

> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>>

> tu cia rimtai sakai, kad nezinai meno ir amatu dirbiniu islikusiu? :) Aisku
> menas menui nelygu. Kai kam ir fluxus - menas.
> Vien dabartineje Lietuvos teritorijoje turbut virs 1000 piliakalniu ir visi
> ikikrikscioniski. Pagal oficialia versija (ja pirma krikscioniski
> metrastininkai paminejo) seniausia murine pilis - Kauno, ir state ja
> laukiniai zemdirbiai, kad apsigint nuo civilizuotu kryziuociu

Piliakalniai - ne valstybės požymiai. Kiekvienam tulpiniui piliakalnio
reikėjo, kad nuo kaimynų apsigint. O Kauno pilį statė vietiniai
žemdirbiai, vadovaujami importuotų specų (visgi XIIIa.,
Lietuva kaip valstybė jau kaip ir buvo).

> ne teorija cia ir ne mano, jei ka. Ir nepateiksiu as tau argumentu ir
> nuorodu i istorijos vadovelius. Siulyciau logiskai pamastyt ir is sono
> kritiskiau pasiziuret, kokiu propagandiniu nesamoniu prikista i tavo
> smegenis per eile metu :)
> Ir jei gali, pateik bent viena nebolsevikiska argumenta, kad krikscionybe
> mum kultura atnese :)

Kultūra - savoka slidi, kai kam ir kokie Š. Amerikos indėnai kultūringi.
Aš beveliju remtis labiau išmatuojamais kriterijais: valstybės, rašto būvimu,
na ir darbo našumu (tais laikais susivedančiu į "kiek dykaduonių (karių,
amatininkų, biurokratų, religijos veikėjų) gali išmaitinti 100 žemdirbių").

Dėl prikabinto paveiksliuko: arba skubiai tikslesnes nuorodas, arba
priskiriu "bolševikinei mitologijai" (knyga kaip ir iš XIXa., pats romantizmo
įkarštis, meninė fantazija buvo vertinama daug aukščiau už realybę).