Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-07 09:51:14
Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas.
Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas.
Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos,
net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist...

Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas (brokas),
gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot.

Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota
klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i tiksliuosius
mokslus..
Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje.

Grubiai sociuma galima aprasyt taip:

Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota.
Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but sukonstruota.
Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i kaip,
taigi
teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai
reikšminga"
jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai kliedite
apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip ir
socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais.