Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-23 09:54:43
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h9an3e$k4r$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> fizikinis mastymas. Visuomenė - ne mechanizmas, kaip kad tau atrodo.
> Visuomenei netinka mechnikos, medžiagų atsparumo ir pan. dėsniai.
> Todėl ir visokie ti išvedžiojimai apie stabilumo neišvengiamą kolapsą
> yra niekiniai. Kaip ir išvedžiojimai apie demokratiją/anarchiją. Laikas
> išaugti iš mokyklinio fizikos (mechanikos) kurso.
> Tikras tiksliuko požiūris yra ne pernešinėti kokios pvz. mechanikos
> dėsnius kur pakliuvo, o tiesiog aiškintis: kas yra priimtinos aksiomos
> ir kaip tų aksiomų pagrindu sukonstruotas modelis koreliuoja su

Labai smagiai ir tiksliai isvardinai kas visuomene nera. Taciau apie tai
kas yra informacijos nulis. Vat kai ta nuli pabandysi apibrezt paaiskes
zodyno ribotumas.

> Ble, tu bent skiri logiką nuo emocijų ??? Kaip mažas vaikas su tom
> savo stiklinėm... Nors jei tau keliolika - tadu labai atsiprašau.

O tu bent zinai kaip i lietuviu kalba issivercia zodis emocija?
Koks rysys tarp daikto (stiklines), busenos (skyscio) ir veiksmo
(pildymas/tustinimas)

> Kas yra šviesa: fotonų srautas ar elektromagnetinės bangos ?
> Priklausomai nuo to, kokiu aspektu mus domina objektas "gyvi organizmai"
> ir pasirenkam arba atominę sudėtį, arba DNR, arba dar bileką.
> Šiaip jau tai yra pradinis įvadas, pagrindų pagrindas. Reiktų tau rimtai
> pastudijuot filosofiją. Fizikams gerai - jiems univeroj sukala modelinį
> požiūrį į pasaulį. Kitiems gi reikia savarankiškai kapstytis, arba taip ir
> likti proto impotentais, katalogų karaliais.

Na tu cia ir suskelei... toks jausmas vieninteliai fizikai filosofija
mokosi....
Vat butent, visiskai teisingai  "priklausomai nuo to, kokiu aspektu mus
domina objektas"

> Nesamonė visiška. Pagrindimas - žr. aukščiau.

Lyg ir snekam viena kalba, o susikalbet vilciu mazai, ka jau keleta zinuciu
auksciau
pastebejau ("neturiu daug vilties kad pavyko paaiskint"). Prie sios nuomones
kol kas ir liksiu.
Klausimas ar verta stengtis, zmogui savas klaidas pamatyt sunkiausia. Na bet
uzskaitykim kaip
labdara troliui :-)