Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-22 13:37:22
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h98aa1$ti1$1@trimpas.omnitel.net...

> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>
> Blyn, pas tavi tikrai problemos su analize. Taigis aiškiai rašiau "CCCP'e
> kolūkiečius į armiją ėmė". Tuo klausimas "ar gali sau leisti agrarinė XXa.
> valstybė imti armijon žemdirbius" ir išsemiamas. Visi tie lyriniai
> nukrypimai
> apie LŽŪA ir VISI terodo vieną: CCCP'o valdžia bandė kolapsuojantį
> žemės ūkį gelbėti suteikdama lengvatas būsimiems agronomams (o kolapsavo
> dėl prieštaraujančios žmonijos prigimčiai kolchozų sistemos).

Savas problemas spresk. Tau eme traktoristus, man neeme agronomu,
kai " kolapsavo dėl prieštaraujančios žmonijos prigimčiai kolchozų sistemos"
yra lygiai toks pat lyrinis nukrypimas.

Kolapsavo del stabilumo siekimo. Pasieke stabiluma ir kolapsavo.
Sociumas yra dinamiskas ir stabilios strukturos privalomai kolapsuos.
Lygiai kaip demokratija savo prigimtimi visiskai nestabili yra pati
blogiausia,
taciau pati stabiliausia santvarka.
Anarchija butu dar blogesne ir dar stabilesne.

O kolchozai - ka tie kolhozai, gyvenimo smulkmenos.

> Man tai ir taip viskas aišku, čia pas tavi neaiškumai, sau ir aiškink.
> Nėra
> pasauly tokio dalyko kaip "dvi logikos - tiksliukų ir socialinių". Logika
> arba yra, arba jos nėra, trečio kelio nėra. Išvadas kiekvienas pasidaro
> pagal
> savo sugedimo laipsnį.

Ka logika sako apie pustuste ir puspilne stikline? Logika tiesiogiai
priklauso
nuo kurios busenos pradesi skaiciuot.

Gerai dar vienas pavyzdys.
Visi gyvi organizmai vienodi - sudaryti is anglies, vandenilio ir deguonies.
Visi gyvi organizmai skirtingi - turi unikalu DNR.

Abu teiginiai yra teisingi ir logiski. Dar logiskiau butu jei pasakytume
"visi gyvi organizmai sudaryti is anglies, vandenilio ir deguonies taciau
kiekvienas turi unikalu DNR"
ismestus apibendrinima "visi". Del apibendrinimu ir vyksta ieciu karai tarp
sociologu ir tikliuku.
Tik del ju ir nieko daugiau.