Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-23 08:46:16
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h8vt26$fot$1@trimpas.omnitel.net...
> Apie "valstybės" termino apibrėžimą aš jau rašiau.

Nu ir ka dabar? Susigalvojai sau tinkama termina, kuris Lietuvai netinka :)

> [...]
> Romos vertas ? Kauno tvirtovė negroja - jin atsirado kai
> jau išlindo konfliktai su apkrykštytais kaimynais, ryškiai
> to įtakoj statyta ir neišvengiamai jų specų pagalba (iš lenkų,
> gudų ar kokių švedų nusipirko inžinierius), ba nėr ti kažkas
> "grynai tautiško, tik čia paplitusio", o visgi tai hitech'as tuometis,
> kaip rusai visą elektroniką nuo vakarų kopijavo, taip ir lietuviai
> (ir tikrai ne tik lietuviai) mūrinę statybą iš kaimynų perėmė, kurie
> savo ruožtu iš Romos paveldėjo šį meną. Lenkai su gudais irgi
> taip pat, tik kokiu šimtmečiu anksčiau - čia pvz..

Visu pirma, baik tas demagogijas su 1000 m. iki kriksto.
Yra tu aprasu kad ir rusuos, o ir arabuose papuosalu atkasama identisku
Lietuvoje randamiems. Kas iesko, tas randa
Mokslas? Ir koks mokslas buvo pries 1000 ar maziau m. "civilizuotoj"
krikscioniskoj Europoj. Kad Zeme - visatos centras, kuria 3 drambliai laiko
ar kazkas panasaus. Viskas, kas priestarauja oficialiai baznycios pozicijai
buvo beatodairiskai naikinama. Lietuva ilgiausiai atsilaike, todel nuo cia
senasis palikimas buvo naikinamas dar kruopsciau ir ziauriau.
Civilizacija - ne tik hitechas. Japonai is pradziu irgi technologijas is
Vakaru pirko, o dabar pabego keliasdesimt metu i prieki. O teigti, kad
kraugeriski europieciai, remiami zydiskos legendos pagrindu sukurtos sektos,
buvo civilizuotesni uz darnos su pasauliu principais besivadovaujancius musu
protevius, gali tik visiskas nevisprotis

> Jei apskritai žiūrėt į laikotarpį po Romos žlugimo tai IMHO
> tik du pradai/centrai matosi: exRoma (įskaitant Bizantiją) ir
> kiek vėliau vikingai, kurie ir suformavo musie šiuolaikę Europą.
> Kodėl būtent vikingai patapo jėgos centru - man pačiam mislė.
> Tarp kitko: o kodėl Lt ne vikingų sukurta, kaip kad pvz. Kijevo
> Rusia, o pati iš savęs formavosi ? Ar kad vikingams musų protėviai
> malkų atkrovė, ar kad vikingams nieko naudingo Lt pelkėse/miškuose
> nebuvo ?

Siuolaikine istorija sukurta XIX a. Kiek ji teisinga, kiek ne - gal ir ne
man sprest, bet yra teoriju, kad vikingams priskiriama dauguma, jei ne visi
baltu (ariju, aisciu) darbai