Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-08-31 09:03:42
Cia tas pats, kaip bolsevikai po spalio perversmo nuvare Rusija kokiu 100
metu atgal, bet istorijos knygose 70 metu visiem aiskino apie didelius
salies pasiekimus. Po tokios smegenu plovimo akcijos ir dabar daug kam
naujiena, kad Rusija iki 1917 m. buvo viena is labiausiai issivysciusiu
Europos saliu
Krikscionybe smegenis mum plove gerokai ilgiau ir gerokai ilgesniam laikui
sustabde civilizacijos vystymasi, bet nusisneket iki tiek, kad krikscionybe
atnese Europai civilizacija gali tik aklas religinis fanatikas, panasus i
tuos, kurie kazkada aiskino, kad zeme plokscia, o teigiancius kitaip degino
ant lauzu kartu su ju knygom
O siaip, jeigu jau tokie laukiniai buvo musu proteviai, kam krikscionybei
reikejo perimt visas (100%) ju sventes ir baznycias statyt tik senuju
sventyklu vietose?