Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-22 12:13:00
Tai vat, kad panasu skirtingi siai dienai sociumai
(seliai/baltai/vikingai/lietuviai/kursiai/jotvingiai/prusai/ugrofinai)
tuo metu dar buvo vienas ir tas pat sociumas...

O kivircu (karu/vaidu/barniu) net minimalistiniam sociumo modelyje seimoje
kyla...

P.s. taika tarp zydu ir palestinieciu neatsiranda del abipusiu (ir ypac
lyderiu) ambiciju, bet gal nenukrypstam
dar karta kaip jau nukrypom toli toli nuo temos pavadinimo.