Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-01 16:15:48
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h7gdtb$cu2$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tai visgi pateiksi argumentų, kad  yra pagrindo teigti, jog
> ikikrikščioniškoj Europoj (neskaitant Romos Imp. teritorijos)
> buvo kas nors (raštai, statybos masyvios, išlikę meno bei
> amatų dirbiniai), kas  leistų mums vertinti tavo teoriją bent kiek
> rimčiau, nei romantinę paralelios visatos viziją ? Ar apsiribosi
> kaip kokis bolševikas vien tik emocingomis šnekomis ?
> Kur aprašai kokių kad ir afrikiečių/azijatų, rusų pagaliau ?
> Kur mūriniai pastatai ikikrikščioniški ? Kur bent kokia užuomina
> į valstybių egzistavimą ? Kur ???

tu cia rimtai sakai, kad nezinai meno ir amatu dirbiniu islikusiu? :) Aisku
menas menui nelygu. Kai kam ir fluxus - menas.
Vien dabartineje Lietuvos teritorijoje turbut virs 1000 piliakalniu ir visi
ikikrikscioniski. Pagal oficialia versija (ja pirma krikscioniski
metrastininkai paminejo) seniausia murine pilis - Kauno, ir state ja
laukiniai zemdirbiai, kad apsigint nuo civilizuotu kryziuociu

ne teorija cia ir ne mano, jei ka. Ir nepateiksiu as tau argumentu ir
nuorodu i istorijos vadovelius. Siulyciau logiskai pamastyt ir is sono
kritiskiau pasiziuret, kokiu propagandiniu nesamoniu prikista i tavo
smegenis per eile metu :)
Ir jei gali, pateik bent viena nebolsevikiska argumenta, kad krikscionybe
mum kultura atnese :)