Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-19 09:38:31
Ekonominiu/socialiniu ir saules ciklu ekstrapoliacija pastebeta jau pries
~100 metu moderniam pasaulyje,
beigi keleta tukstantmeciu atgal senoves Egipte.
Zmogiskasis ciklas "vidutiniskai vienai karvei" (0-20, gimimas - darbo
rinka, 20 metu) ir
 (20-60 darbu pradzia/pabaiga, 40 metu)
30 metu cia kazkoks isvestinis vidurkis is siu sakantis visiskai neaisku ka
(gal zingsni tarp gimimu
konkreciam sociume konkreciu laikmeciu?).