Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Saulius
Data: 2009-08-10 13:37:23
Tu geriau papasakok kaip isivaizduoji kaip pasirinkt is kokios policijos
pirkti paslaugas, kokiam teisme ginti savo interesus, kieno nutiestu
greitkeliu vaziuoti is pajurio i sostine, kaip pasirinkti kieno lempute tave
apsvies nakti, kas apsaugos, kad kaimynas ant "tavo" sklypo savo namo
nepastatytu arba savo kanalizacijos tavo sklype neisleistu ir t.t.t.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
> Labai gerai supratau, diskusija sia tema skaitau jau gal koki 10 karta
> :)))

Tai kad nesupratai.

> Reketininkai tokiu budu save legalizuoja, jei nesupratai. Ir nepasokinesi
> cia, nebent surinksi daug daug, labai daug bendraminciu :)

True, visa nelaimė, kad dauguma mano, kad reketas yra jiems naudingas arba
apskritai jo nemato.

> Skirtumas tavo sistemos nuo dabartines tik tame, kad gali pasirinkti
> reketininika, obettaciau vis viena jam turesi moketi :)

Dabartinėje sistemoje gali balsuoti už labiau patinkantį reketininką, tačiau
rinktis nemokėti duoklės apskritai ir atsisakyti reketininko "paslaugų",
negali. Viskas ką aš siūlau, tai leisti žmonėms rinktis pirkti bet kokias
paslaugas iš ko tik jie jas pirkti nori arba nepirkti apskritai ir
panaikinti teisę bet kokioms žmonių grupėms legaliai atiminėti pinigus iš
žmonių, kuriems tokių paslaugų nereikia arba nereikia už tokią kainą. Tik
tiek.

--
Doc