Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-10 09:50:38
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h88ckk$g3p$1@trimpas.omnitel.net...
> Ech tu, romantiškas naivuoli...

Buciau piktas, pavadinčau tave cinišku demagogu

> Kodėl suplaki visai skirtingus dalykus: mokėjimą kariaut, valstybingumą
> ir civilizuotumą ? Romos imperiją laukiniai barbarai sugriovė, bet tai
> nė kiek ne argumantas tipo "hunai turėjo valstybę ir buvo civilizuoti".

Nesuplaku. Tik ankstesniuose postuose laukiniais žemdirbiais lietuvius
išvadinai, o paskui teigi, kad kariaut mokėjo.
Del Romos tai, anot Gedgaudo ir de Rosales, ją sugriovė gudai (baltai), anot
mokyklos vadovėlių - barbarai. Nenoriu ginti nė vienos pusės, bet, pvz., i
de Rosales knygas labai rimtai žiūrima ispaniškai kraštuose. Toks jau
dalykas ta istorija. Interpretuoti ją galima, kaip nori, o tiesos turbūt
nelabai atkasim

> Tai pas tavi dogmatiški įsitikinimai (krykščionys - laukiniai blogiukai,
> pagonys - civilizuoti geriukai). Aš išvis nenaudoju žodžių "geras/blogas"
> tokiuose kontekstuose. Istorijos ir sociologijos tyrime ne vieta
> emocijoms.
> O ginčiju aš tik vieną tavo teiginį: Lt teritorijoj buvo pagoniška
> valstybė.
> Na dar pakeliui dėl tų mistinių runų...

Deja, pas tave dogmatiški. Sovietų Lietuvoje buvo draudžiama net pagalvot,
kad prie Smetonos buvo geriau, kad sovietu okupacija atmete šalį
keliasdešimt metų atgal. Nejaugi manai, kad krikščioniškoj Lietuvoj ar
Europoj oficialūs istorikai bus tokie drasūs ir trimituos visiem apie
valdančios religijos kelių šimtų metų senumo nusikaltimus ir žiaurumus ir
teigs, kad ji buvo (beje gal net ir yra) civilizacijos, mokslo ir kultūros
stabdis.

Dėl valstybės, ta negi negirdėjai tos gražios pasakaitės apie tulą Brunoną?
Kokios ten valstybės pasieny jam galvą nuo kūno atskyrė? Dėl visų kitų tos
liūdnos, bet pamokančios istorijos argumentų būtų galima ginčytis, aišku.
Taip jie ten ir nešė laukiniams tikrąją tiesą, basi, BEGINKLIAI ir alkani :)
Bet net nedrįsk garsiai šituo suabejot dabar, būsi eretikas, stabmeldys arba
komunistas koks :)