"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h8356e$ioe$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
> news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>> news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas.
>>> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas.
>>> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos,
>>> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist...
>>>
>> Filologinės grožybės...
>
> Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija?
Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu...
>>> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas (brokas),
>>> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot.
>>>
>> Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės
>> struktūros, garantuojančios monetos likvidumą.
>
> Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia
> vieningos mainu sistemos teritorija.
Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam
urvely ? Bendravimo problemų nekyla ?
>>> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota
>>> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i tiksliuosius
>>> mokslus..
>>> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje.
>>>
>> Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai,
>> vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena...
>>
>>> Grubiai sociuma galima aprasyt taip:
>>>
>>> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota.
>>> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but sukonstruota.
>>
>> Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota")
>> mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir
>> bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja
>> ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis
>> priverčia
>> daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o
>> tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija).
>
> Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje
> bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju.
Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi, daba
dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ?
>>> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i kaip,
>>> taigi
>>> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai
>>> reikšminga"
>>> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai
>>> kliedite
>>> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip ir
>>> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais.
>>>
>> Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų pranašai
>> ar naujų religijų kūrėjai.
>
> Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu
> klasifikuotoju?
Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/
religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį bibliotekininkystės
mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna
ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose.