Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-12 11:36:34
Teko susidurt su akivaizdziu pavydziu, kai gydytojas psiciatras,
Lietuviskais standartais
gyvenantis turtingai 30 metu nesekmingai ieskojo savyje paciu ivairiausiau
ligu kol
galu gale kreipesi pas savo kolegas - psichiatrus. Sie irgi nieko nerado,
taciau buvo
ikalbeti pacio gydytojo taikyti jam elektrosoka...

Cia kas, nesiorientavimas erdveje, skurdas, ekstremalumu paieska, gydymo
metodu
tyrimas ant saves?
Kaip nustatyt aiskius kriterijus, veltedis tai ar invalidas?